Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN

BAD EMOTION FORUM - Southtyrol Italy

racelook.it
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 18 Antworten
und wurde 868 mal aufgerufen
 CAR PROBLEMS
Seiten 1 | 2
Hansi Offline



Beiträge: 22

12.08.2007 10:06
Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten
Hoi,

also i hob mir a Zusotzstuiergerät gekaft, für mein 1.9 TDi Audi A4 orginal 130 Pferdler af der Vordernachse. I hobs vin Internet ausser um 130 euronen, isch et viel und danoch sollte meine Zugmaschine mit ca.160 Ps vorunziachen. Soa nun hot man danoch deitlich gspiart das der besser geat, holt is Turboloch wor awian greasser, obr er hot mächtig weckgezoachen. Iatz hob i holt gschmalt das er awian mehr ruast wenn idn druck, mei mechaniker hot gsoag des isch normal ba den Tuning. Mir wors noar joa a Egal, später hob i af uanmol gsechen das es mir die hintere Riegerschürze zombrennt. De hob i seit 1 Johr drau und ert seit i des Stuiergerät drein hob isch de heckschürze verbrennt. I Hob noar mein Mechaniker ungsprochen, und er hot mir gsoag, das des ba de billigen Stuiergeräte ollm asoa a Problem isch. Die Temperatur im Auspuff isch zu hoach, und er wur mir empfehlen des Stuiergerät zu verwerfen.
Also wos sog es, soll is verwerfen?

Danke inzwischen Hans
stivo Offline



Beiträge: 63

12.08.2007 10:23
#2 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten
Hoi Hansi,

ma des Problem hob i ba an Kunde a gkob, den hots a die Stoßstonge hergschelt. Mir hobm die Auspuffe ondert geleg und iatz passts.
Obr zu dein Problem, du hosch sicher gemerkt das i in Markennume vu den Stuiergerät aussergelöscht hon, ba deinen Beitrog. Bevors ebm kuane sicheren Undeitung gib das de Firma mist gebaut hob, will und konn i des net veröffentlichen.. bitte um verständnis.
Also i sog ollm, finger Weck vu Billig Chips und Stuiergeräte, net umsinscht kosten die "guaten" Geräte glei ibers 3 foche, de werden getesten, und soa eingstellt das der Motor relativ sauber verbrennt und a net gschädigt werd. Der Orbeitsaufwond kostet Geld und muas gezohlt werden, die Billigtuner mochen des onderst, de Schreiben die Parameter und schaugen uanfoch holbegs die Leistung unzukurbeln.. Man konn des iatz obr net soa komplett sogen, es werd a guate Billigtuner geben, deswegen, wenn jemand positive Erfohrung hot der sollte do ruig drieber einischreiben, darf noar a den jeweiligen Markennume verwenden. Ba negative meinungen, bitte lei in Markennume benutzen wenns iber a PN laft Danke!
Ba der wohl fürs richtige Stuiergerät, nemb Geräte mit bekonnten numen, oder wialt im Netz iber des Gerät rum, man findet oft Zuig, wia Warnungen oder Empfehlungen. Wichtig, schauget, das de Seiten a net vin jeweiligen Hersteller sein. Folls jemand schun a billig Chip oder Stuiergerät drein hot, sollte er zum nächsten Prüfstond fohren un olles durchmessen lossen. War Donkbor wenn es drieber wos do einischreiben kanntet. Enkre Erfohrungen mochen do Sinn und helfen wiederum ondere. Daten kennen mir mit Markennumen direkt und ohne probleme verwenden. Danke enk!

Gruss Bad Stivo
Lucky Offline



Beiträge: 20

13.08.2007 08:09
#3 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Also chiptuning isch laut mir a lei sinnvoll wenn man gscheide komponenten montiert, olles ondere mogsch vergessen. I hob meining MADE BY ABT und er laft seit 3 Johr vom Feinsten!!

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 10:03
#4 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

i hon letschtes johr im winter an chip eini getun! muas sogn, bin brutal zi friedn, außa dasser holt awian ruicht!! hon fa unfong un lai an chip gwellt, ebm kuane umprogrammierung fan steuergerät, weil wenns mol probleme gab, dass i des noar selber und schnell rückrüschtn konn!
wegnen ruichn, wia schun oben gsog, des problem mit dr stoaßstongen, dasses in lack herschelt, des wor pa mir a! kluane veränderungen pa di auspuffreare und es hot gepasst! viele hobmr ogrotn fu an chip, weilse sogn, er ruicht lai...kimp fa mir aus ober olm drauf un wia man fohrt! und sofl stört mi es rachn nit! wias iats mit di obgaswerte auschaug, miasatman messn! ober wia gsog, war i pan collaudo iber di grenzwerte, moge jo lai in chip osteckn!
i hon fiarn chipp 500€ gezohlt und i muas sogn, i tats wiedr! es isch uanfoch dr fohrspaß, der sich enorm steigert!

Lucky Offline



Beiträge: 20

13.08.2007 10:28
#5 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Hei chris, wos hosch du für a Maschine, du redsch do vin an Stuiergerät, oder? Weil hosch gsoag ohstecken, worsch du damit af an Prüfstond, oder wos soll der iatz an Mehrleistung hobm.. War ebm af der suache a gscheids Zusatzstuiergerät war bearig, wenn mans ohstecken kannt!
Marke Stuiergerät?

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 11:02
#6 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

güße!
hon in A3 1.9 TDI 110 Ps! (silber mit dr sf2 Front) bin pa di Street-Angels! vieleicht hosch mi jo schun mol gsegn!
Chip=Steuergerät?!?! jednfolls hon i pa dr software nix verändert sondern uanfoch a hardware drzua gschlossn! na, i wor no nit afn Prüfstond! fam Herstellet (Kueberl) sein 40PS mehrleischtun ungebm! i denk mol dass er so ca. 25PS mehr hot! miasatman ober wirkla mol messn!
jo, dassmans osteckn konn, sell isch schun brutaler vorteil!!

Lucky Offline



Beiträge: 20

13.08.2007 11:12
#7 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Asoa Küberle isch ma schun a Begriff, also hosch eh kuan billiges Zusotzstuiergerät gnummen, werd i a amol schaugen, hob an A4 mitn 2.5 TDI drinnen, der geat et letz obr mehr geat ollm. Noar woasch du vielleicht die genaue Internetadresse vu de?!

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 11:28
#8 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

adresse geat http://www.kueberl.at na, wor nit billig! hat 600 gekoschtn do mir ober mehrer zi gleich gnummen hobm, und der, wosze koult hot, de leit gikennt hot, hobmrs um 500 kriag!
genau, mehr geat olm, solong man sich nicht hinmocht! ober i schätz mol dr turbo wert sich schun ingaling meldn!!!

Lucky Offline



Beiträge: 20

13.08.2007 12:41
#9 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Asoa danke, selm werd i a schaugen a poor Leit zomzubringen
Asoa iatz hosch joa a Foto druf, iatz muan i kenn idn wohl, worsch du ban Marchegger do in Somstig, konns sel sein?

Christian82 Offline




Beiträge: 6

13.08.2007 12:46
#10 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Ma und für mein GTI gibs kuane vereckte Box, ollm lei die Diesel, woas jemand vielleicht obs a Zusotzstuiergeerät a für Golf 5 GTI gib?!

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 12:59
#11 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

@Lucky, jo, i wor pan marchegger! ober erscht afnocht! worsch du selm no entn?

@Christian82 do findsch du fiar deinen sicher a a passendes kaschtl!;c) do isch wirkla a jedes auto drein zu finden! kraigsch sogor wos fiar traktoren und schiffe! ober: schau selbst!;c)

Siegl17 Offline




Beiträge: 5

13.08.2007 13:11
#12 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

@christian82

wiesoa geat da der GTI zu wianig?! Ba die nuiden Gsetzler wearsch eh megen aupassen, mein Voter hottn GTI vor a 2 Munat verkaft, weil er zu gfährlich isch wegen Patent nehmen
Iatz fohrma holt mitn Touran TDI.

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 13:28
#13 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

...weil er zu gfährlich isch wegen Patent nehmen?...hihi!;c) a no nia keart...! sell weart olm afn fohrer drauf unkemmin, nit?;c) is auto konn nix drfier wenne zi schnell fohrsch!;c)

Siegl17 Offline




Beiträge: 5

13.08.2007 14:00
#14 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

Sel hob idn wohl a gsoag, obr er muant schnelle Autos verleiten uanfoch mehr dazua Guat wenn des Gsetz bleib und i is negste Johr in Schein moch, noar schian Gruass, noar konn i eh lei mit 50 KW auto (wenn man sel noa als Auto zählen konn) fohren

Chris Offline




Beiträge: 30

13.08.2007 14:48
#15 RE: Billiges CHIPTUNING aufzupassen! Antworten

jo, schell tuat schun stimmen!;c)
hon keart dassman des a schun umgian konn, so wias gsetz iats isch! miasatman sich ober genauer damit befossn! i glab des geat, wenne in führerschein in auslond mochsch! binmr ober nit sicher! wia olt bischen?

Seiten 1 | 2
 Sprung  
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz