Der Audi TT Roadstar, der TT ist auch als Coupe erhältlich!
Der aus Amerika stammende OPEL GT, es gibt ihn momentan nur als Roadstar!
Hier Daten zum Vergleich: OPEL GT Aufbau: Roadstar mit Stoffverdeck (kein Coupe erhältlich) Motoren: 2.0 Turbo 16V mit strammen 264 PS 0-100 km/h: erledeigt in 5,7 V-Max: 229 km/h Preis: ca.32.180,00 euro - max 33.465,00 euro
AUDI TT
Aufbau: Roadstar mit Stoffverdeck Motoren: 2.0 TFSI mit 200 PS ab 33.800,00 euro / 3.2 V6 Quattro ab 43.800,00 euro O-100 km/h: 2.0 TFSI = 6,7 / 3.2 V6 = 6,1 V-Max: 2.0 TFSI = 237 km/h / 3.2 V6 = 250 km/h Preis: ab ca. 33.800,00 euro - ca.50.000,00 euro
Die ersten Daten zeigen das der GT um einiges günstiger ist, doch wie siehts Ausstattungsbereinigt aus? An den Fahrleistungen im Berreich Sprint 0-100 des GT kommt selbst der V6 TT nicht ran, bei der Höchstgeschwindigkeit geht den spritzigen Rüsselheimer "schon" bei knapp 230 km/h die Puste aus!
Also ich finde der GT is purer Sportler, zu einem attraktiven Preis und Unterhalt. Der TT mit 200 PS kann da nicht mithalten, und ist zudem nicht so gut ausgestattet, da kommt man schon noch preislich rauf. Ein Ausstattungsbereinigter Vergleich, würde mehr aufschluss geben! Wer aber weite strecken fährt, wird mit den TT länger seine Freude haben, die Bandscheiben werdens einen Danken!!
Do amol der Opel tiafer gstellt vu KW, geiles Teil, also mein Favorit isch der Opel, bin zwor kuan Fan vu Opel, obr seit die nuiden OPC Modelle außer sein, konn man et olles sogen. Der TT isch für mir aus gsegen, a geiles Auto und sicher is bessere noa dazua. Die Verorbeitung sicher super, und a wenns drum geat is Auto länger zu kolten.. Obr i mecht eigentlich lei Leistung für wianig Geld, und die Quali innen isch ba an echtn Sportwogen eh net soa wichtig!! Beade konn i ma net leisten, der GT war a allternative zien Motorradl, im Winter mecht i kuan Stoffdoch hobm Obr do werds sicher a Hardtop geben!
Zuagegeben find i in GT gonz geil wenn er soa tiaf isch, hob in a zeitung gelesen er isch a spitze af der Strosse, is uanzige der Motor laft net soa harmonisch wias sich für an Turbo gkeart, is loch isch zu groaß usw... Und innen drein solls amerikanisch billig vorsichgian, zudem konnsch mit den kuane longen Strecken zruglegen, sel sein die Sitze zu unbequem und biaten zu wianig seitenholt... Des hob i holt gelesen, i konns gor net selber sogen. I nahm ollemol in TT!!
der GT isch massiv, iber haub vu der KW, de hobm iatz a LSD dafiar entwickelt. Schaug hommermässig aus! I finds et richtig de zwoa obr zu Vergleichen, der GT isch a puristischer Sportler während der TT auf ondere Dinge wert leg. An die Fohrleistungen kimb der TT weder mit TFSi noa V6 zui, und Preislich brauch ma gor net reden! I tat amol olles genau vergleichen damit man preislich die Unterschiede besser sieg. Der TT isch ban Basispreis noa nockat, während der GT fost olles schun serie hot 18" Klima usw...
So hon iatz aweile zuagsechen ba den Duell und muass einschreiten:
Also i bin Alfa Fohrer und sich de 2 völlig parteienlos und nüchtern:
Der TT kostet Basis 33.800,00 euro der GT kost fost 2.000,00 euro wianiger. Also muantman der Opel isch joa kaum ginstiger wia der Audi... stimb net, ban Audi gregman a nockts Auto, während der GT mit 18" 245er, Klima, Mp3 CD Radio und und und glänzt, isch der Audi LEI mit 16" Pneus besohlt. Also amol echt wer mecht an reinrassigen Roadstar mit 16er? Also kemmen noa die 18er dazu, klima und a vernünftiger Radio noar kemmer af ca. 5.000,00 euro wos der GT billiger isch. Zudem reden mir do vin 2.0 TFSI mit 200 PS, also fahlen do immerhin noa 64PS umin GT is wosser zu reichen. Wenn man iatz sog , ok man muas schun in V6 vergleichen, noar startma schon bei 40 mille, und der sel muaß a noa mit Ausstattung gfiatert werden, damitman a damit a gscheids Auftritt hinleg. A Roadstar soll aufollen, der GT isch net mein Gschmock, i nahm sowieso die Alfa Spider.. Der TT gfollt wiederrum ín mehr Leit, isch massiv, besser Qualität, Wert holtet der besser, er isch holt perfekt, vielleicht zu perfekt.. wer an reinen Sportler suacht mit Fohrsposs der werd in kompromisslosen GT für sich beunspruchen. Der Kostet a stuck wianiger und mocht sicher spass, die optik isch jeden die seine soche!
Ma du konnsch joa in GT nehmen obr die wahre liebe isch der TT
Wenn in a Pub bar oder Disco geasch schaugsch a das die schneidigste undermochsch, a wenn woasch das du der herter tuasch als wia wenn du die schiachere unsprechen tasch, woe a leicht londen kannsch.. oder ??
OK zuagegeben der Vergleich isch weit hergkoalt.. vergessmas
@manta Des isch joamol typisch Manta... Ohne Panne ewig Leistung.. Wia tuatsan ollm, olles Kadetti, möge er in Frieden ruhen
Also mir gfollt der TT net schlecht, obwohl der Preis ziemlich hoach isch für de Leistung. Ansinschten sportlicher isch der GT, wia a ban Video gsog hoben isch der GT ohne Konkurenz in der Preisklasse. Bravo Opel nur weiter so. Wos obr schode isch, i tat mir a GT Coupe wünschen, so wia damals der olte GT