Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN

BAD EMOTION FORUM - Southtyrol Italy

racelook.it
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 6 Antworten
und wurde 603 mal aufgerufen
 MOTORCYCLES
Little Tuner Offline



Beiträge: 5

11.08.2007 12:08
BUELL LIGHTNING Antworten

Hoi,

i bin ban iberlegen mir a Bike zu hoalen, es isch zwor Saisonschluss, obr i mecht noa uane hobm.
ES MUAS A 2 ZYLINDER sein, mir gfollt der Ton brutal guat. Meine auswohl a DUCATI Monster oder a Buell Lightning, die Lightning hot an geilen Sound und gfolltma extrem guat, weilse soa handlich isch! Isch obr a Buell und der Ruaf najoa, woas jemand ob de guat isch? ajoa die 12er oder 9er isch relativ, häng oh wia de beade zu fohren sein!

stivo Offline



Beiträge: 63

11.08.2007 12:25
#2 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

Hoi,
also i hob selber a XB9R privat kopp, de isch geil, awian schwieriger zu lenken, obr schaug geil aus und noch a poor längere Strecken, loastman sich a is Buellfohren erlernen Obr i sog asoa, des muas jeder selber wissen, technische probleme hob i et kob, und gongen ise a super, obr i bin kuan spezialist wos viele Bikes kob hot. I sog lei mir taug die Buell schun a lei wegen in Harley Sound

Spycam Offline



Beiträge: 5

11.08.2007 18:07
#3 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

Also i würd a die Lightning nehmen, wor amol uane testen in Boazen, de mitn Racekit, do schaugen die Leit

Christian82 Offline




Beiträge: 6

11.08.2007 18:15
#4 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

Also i bin ehrlich gsoag kuan Buell Fan, obr jeden das seine, i nahm die Ducati, wenns schun asoa a nervese 2 Zylinder Troppel sein muaß. Ansinschten wenn schun a Naked suachsch, noar empfehlat i da die Kawa Z1000, geiles Teil!!

RomanX Offline



Beiträge: 3

14.08.2007 12:54
#5 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

Mein gott, muasses umbeding a 2 Zylinder gepolter sein?? Do fahlts ja durchaus, niehm lieber a 4 Zylinder, noar hosch diene Ruah, und de heilen aui, wenn am gasdrahnsch unbendig... Kawa Z1000 sel geat ob!

Hansi Offline



Beiträge: 22

30.08.2007 12:52
#6 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

Bleib am lebm und fahr Auto!! Na wirklich die Buell kling guat und schaug richtig kompakt aus!!!

SilviaS Offline



Beiträge: 11

17.09.2007 13:15
#7 RE: BUELL LIGHTNING Antworten

@hansi hast recht, meine große Schwester hat vor 5 Jahren ihren Freund durch einen Motorradunfall verloren...

 Sprung  
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz