Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN

BAD EMOTION FORUM - Southtyrol Italy

racelook.it
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 8 Antworten
und wurde 427 mal aufgerufen
 CAR PROBLEMS
Chris Offline




Beiträge: 30

16.08.2007 08:41
Sound bei Dieselmototren Antworten

jo, ok sound und Diesel passn vieleicht nit zi 100% zomm, ober hat mol frogn gewelt wiaman z.B. pan an 1.9 TDI an *guatn* ton erreichn konn!? hot do jemand erfohrnungen?
rantierts sich an auspuff zi kafn, der 300-500€ koschtet, woman danoch noar lai a leichtes blubbern außer kriag, oder gibs a ihre, woman awian eppas erwortn konn?
noar geats mir eig. drum kuan extrem lautn ton außa zi kriagn, sondern er sollte burtal tiaf sein!!?!

Hansi Offline



Beiträge: 22

16.08.2007 11:40
#2 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

Hoi Chris,

also es isch brutal hort an weltbewegenden Sound ausser zu gregen vin 1.9 TDI, legal mogsch vergessen. Mir hobm amol die Auspuffunloge ba meinen Ohgkäng lei zu probieren, bevor i die F Racing aui getun hobm. I wor enteischt aus den hoaltman net viel außer a wenn da Auspuff arunte isch.
I hob ba mir an Sportluftfilter und in F Racing drein. Den gregsch ban BAD STIVO.. afjedenfoll m8 der sel is beste draus! Isch holt asoa a fauchen wenn gas gibsch, mir gfollts!

Gruss
Hansi!

Chris Offline




Beiträge: 30

16.08.2007 12:58
#3 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

joa, weltbewegns kriagsch nix ausa, sell ischmr a schun erklärt wortn...! luftfilter hot mir dr stivo schun mol eingebaut + probiert, hot ober nit viel gebrocht (i hons nit keart!) dr F RAcing isch der fa dr REMUS, oda? i denk i wearmr sobol wia meglich in selm zualegn! sodass i zumindeschtns des pfeifn zommkriag, wia du sogsch!

Hansi Offline



Beiträge: 22

16.08.2007 13:06
#4 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

Joa in Luffilter hersch a net viel ba mir, in die hoachen drehzohlen, wenne scholtsch hersch a bissl ebas.. Isch leida asoa, i tun ibern winter ollm ausser, und muas sogen da Luffilter mocht net viel aus, mehr sorgen bereitet mir de sel wenns mi auholten. Selm hoff i holt ollm sie verlongen net die Motorhaube au zutian

Ghost Offline



Beiträge: 5

20.08.2007 22:11
#5 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

Ma i woas des problem a, wirklich an geilen Sound gregsch mit an 4 zylinder Diesel net ausser. A kolleg vu mir hot an Bmw 330 D 204 Ps orginal, der hot 6 Zylinder, den hobmer an Sportluftfiler verpasst, und an Bastuck Auspuff. Der Sound isch genial, isch obr holt a 6 Zylinder..

Deswegen kaf i ma frisch demnächst an 6zylinder Benziner.

stivo Offline



Beiträge: 63

24.08.2007 12:58
#6 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

@chris, meglichkeiten gibs viele obr leider olle sein selm illegal. In sound schluckt uanfoch der KAT, wur man in selm aussertian, war des extrem. obr Leistung und Motormanagement wur drunter leiden...

Chris Offline




Beiträge: 30

04.09.2007 10:44
#7 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

also i wear den endtopf eini tian, den duma selm mol ungsog hosch, in gleichn wiadn dr hons hot, i glab dr remus racing oda so wos! und noar no in mittltopf außa tian! hosch du schun erfohrung mit der kombination pan gechipptn a3? mecht nit, dassemr wegn den no mear ruicht! ober theoretisch miasats woll si gleiche bleibm und lai fam ton hear wos ausmochn? wiaviel PS, Nm, verlieri ca. wenne in topf ausa tua?

stivo Offline



Beiträge: 63

04.09.2007 12:38
#8 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

Muas man schaugen, Mitteltopf isch normal ba deinigen kuaner drein, zumindest ban Golf 4 vin Hons und Emme... Ansinschten, wearsch des net spiahren, wegen PS Verlust, hotma iatz ba den 1.9 nia niamand gsoag, letzer is ba die Benziner une Turbo..
Der F Racing isch des, der isch günstiger als der Remus Powersound, und hot a in Remus Dämpfer drau, des isch a eingeprägt.. Isch holt asoa a unterfirma

Chris Offline




Beiträge: 30

17.09.2007 14:20
#9 RE: Sound bei Dieselmototren Antworten

na, isch a kuaner drein! hon i iats a gsegn! i wear iats in kat auser tian! mechaniker hot gsog, pa di diesel sein de ummasischt drein! mol schaugn, woses soundtechnisch ausmocht!
wia tuier hosch gsog isch der? (mit uan roar, und wia tuier mit 2 reare, also af beade seitn?)

 Sprung  
WWW.BAD-EMOTION.COM - TUNERS and BIKERS Forum - DRIVE SOMETHING LIKE NO OTHER - IMMER AKTUELL UND AUF DEN LAUFENDEN
Xobor Einfach ein eigenes Forum erstellen | ©Xobor.de
Datenschutz